Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~podwiatr | użytkownik

imię i nazwiskooliwia adresbrodlej zarejestrowany02.03.2008 @14:08:50 ostatnio na stronie22.06.2008 @19:12:22

mila i samolubna .

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.padawiatr Gadu-Gadu6733607
digarty2 komentarze342 posty na forum0

komputer / sprzęt
aparat ,koma,komputer xD, KAMERA,MP 4,3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nieprzeterminowana    08.07.2008 @16:58:43
kocham cię < 3
_______
Kochaj i szalej, nie pytaj co dalej!
~xCornflakeGirlx    22.06.2008 @19:13:53
"głowa." ??
_______
N.I.K.O.N.: Networked Intelligent Killing and Observation Neohuman
~anioleczeksp    21.06.2008 @21:38:42
a zdjecie ktore ty komentowałes własine tak miało wygladac ziarno jest specjalnie nałożone.
_______
zapraszam do mnie..
~anioleczeksp    21.06.2008 @21:37:49
ale to tylko moja opinia.. nie lubie tego typu zdjęć nic wiecej Pozdrawiam!
_______
zapraszam do mnie..
~anioleczeksp    21.06.2008 @21:23:56
jest takie bez wyrazu..
_______
zapraszam do mnie..
~TYTOOS    16.06.2008 @20:30:11
tam zaraz przepalone może masz monitor rozstrojony

z tego co wiem, w H&M (ale mi sie zrymowało :P)
pozdrawiam
-remik    12.06.2008 @15:31:41
nie ma za co
-remik    12.06.2008 @15:16:11
no coz, niemniej jednak Twoj ostatnie zdjecie tam sie wlasnie nadaje, tutaj nie.
~xDarkRose    26.05.2008 @20:24:51
Heh^^
profesjonalne? 0-0
nie sądzę^^
mam zwykłą cyfrówkę ..
_______
Vampiers will never hurt you.
~xDarkRose    26.05.2008 @15:31:38
Tak ..13 lat
a co takie zdziwienie?^^ xDD
Fajna galeria
a Ty ile masz lat?
_______
Vampiers will never hurt you.
~perros    11.05.2008 @15:12:02
dziękuję za komentarz, pozdrawiam gorąco
~vf    05.05.2008 @21:24:29
Nudno hmmm u Pani pełny przepych ciekawostek......
~bmwmaniac    29.04.2008 @20:31:01
dzięki
zajrzyj jeszcze do tych linków tam, bo tam jest cały sens ;P
pozdrawiam
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~dzieckoXnieba    28.04.2008 @19:12:20
hmm... to sie chyba nie uda xD <haha>
_______
Pal gume , nie dusze ...
~dzieckoXnieba    28.04.2008 @18:50:16
po prostu denerwuej mnie ktos kto nie ma dobrych zdjęć a innym ocenia na zero ;/ to nie ma sensu;/ a ty tez ? podoba mi sie twoja galeria dodaje do obserwowanych bede wpadać ) buziaki ;***
_______
Pal gume , nie dusze ...
-cinek40    28.04.2008 @15:18:42
mozesz opowiedziec
-cinek40    28.04.2008 @15:14:51
a co ma twoje dziecinstwo do tych beznadziejnych zdjec?
-cinek40    28.04.2008 @15:11:59
zmien hobby sobie bo to ci nie wychodzi,narq
-cinek40    28.04.2008 @15:09:14
Wszystkie fotografie to zdjecia albumowe
Masz problemy z pomiarem swiatła
Poprawna Ekspozycja
Obcinasz elementy
Przepalasz albo za ciemno
Nie są zdjecia ostre
Zamiast kompresji zmniejszaj rozmiar
i jeszcze jedno nie kazdy sie nauczy robic zdjecia.
+KasiaGieron    28.04.2008 @15:08:16
I nie zakladaj takich watkow wiecej, nie lubimy polowan na czarownice
+KasiaGieron    28.04.2008 @15:07:36
przez PW, po prawej stronie na kazdym profilu jest miejsce do pisania wiadomosci
+KasiaGieron    28.04.2008 @15:03:33
zgaszaj sie z takimi problemami do modow a nie na forum
~BadTear    26.04.2008 @11:18:31
takie mialo być, dziękuje
~Kinnia    25.04.2008 @17:35:59
dziękuję
~cudzoziemka69    13.04.2008 @22:05:26
ja się nie obrażam
czysta odpowiedź z zapytaniem
pozdrawiam
_______
"Życie bez muzyki byłoby błędem."
Fryderyk Nietzsche
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt